PC'XBOX360'PS3

XBOXX360

PC'XBOX360'PS3

XBOXX360

مشخصات پردازنده گرافیکی Xbox 360

مشخصات پردازنده گرافیکی Xbox 360


سایر مشخصات پردازنده گرافیکی XBOX 360 عبارتند از:


1-وجود 48‌‌مسیر پیشرفته موازی برای محاسبات پیشرفته گرافیکی

2-معماری سایه‌زنی مشترک که امکان پردازش دستورالعمل‌های سایه‌زنی پیکسلی و راسی را در هر یک از لوله‌ها میسر می‌سازد. (در این حالت هر یک از لوله‌های پردازشی، قابلیت اجرای انواع سایه زنی پیکسلی و راسی را دارد)

3-پشتیبانی کامل از سایه‌زنی نسخه 3 برای پردازش بازی‌های جدید

4-قابلیت پردازش 48 میلیارد دستورالعمل سایه زنی در ثانیه که می‌تواند توان پردازشی چشمگیری را در اجرای بازی‌‌ها به‌وجود می‌آورد.

5-مکان پردازش پانصدمیلیون مثلث در ثانیه که اجرای سریع تصاویر سه بعدی پیچیده را میسر می‌سازد.
6- برخورداری ازTexel Fillrate حدود هشت گیگاتکسل در ثانیه که از رابطه زیر قابل محاسبه است:
فرکانس پردازنده گرافیکی‌* حداکثر تعداد بافت گذاری = میزان گیگاتکسل
500 * 16 = 8 گیگا تکسل

7-میزانPixel Fillrate ، شانزده گیگاپیکسل در ثانیه که برای پردازش پیشرفته‌ترین بازی‌ها مناسب است.

‌8-‌ قدرت پردازش 24‌‌میلیارد نقطه در ثانیه توسط پردازنده گرافیکی (درصورت فعالیت همزمان پردازنده گرافیکی وCPU کنسول XBOX 360 قادر به پردازش 6/33 میلیارد نقطه در ثانیه است)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد